https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

ساخت استیکر برای گوشی های آیفون در اینستاگرام

در این مقاله نحوه ساخت ایموجی چهره برای اینستا را شرح داده ایم. چندین برنامه در پلی استور و اپ استور وجود دارند که به کاربران اجازه می‌دهد درست کردن استیکر ...


آموزش ساخت استیکر برای گوشی های آیفون در اینستاگرام

 

شاید تا به حال مشاهده کردید که دیگران وقتی استوری در اینستاگرام میزارند یه استیکر مشاهبه از چهره خود میزارند.

وقتی در دایرکت اینستاگرام می خواهید استیکر بفرستید از استیکر چهره خودتون استفاده می کنید.

حالا ما در این مقاله قصد داریم آموزش ساخت استیکر در اینستاگرام را به شما بدهیم . پس با ما در ادامه این مقاله جذاب و مفید باشید.

 

 

ساخت استیکر شخصی در اینستاگرام

 

خب از اونجایی که شاهد پیشرفت تکنولوژی هستید پس حتما مشاهده کرده اید که در گوشی های اندروید و یا آیفون ساخت استیکر و یا استیکر متحرک به وجود آمده است و توانسته کارهای بزرگی انجام دهد. به عنوان مثال در گوشی های آیفون بسیار استیکر های جذاب و زیبایی را می توانید خلق کنید و همچنین می توانید چهره خود را به صورت سه بعدی استیکر بسازید. و استوری های زیادی را می توانید با کمک استیکر از چهره خود استفاده کنید و بسیار این استیکر های چهره کاربرد دارد.

و همچنین در سامسونگ و گوشی های اندروید هم می توانید از این استیکر های چهره و استیکر های متحرک بسازید و استفاده کنید.

خوبه که از این ایموجی ها در کارهای خودتان استفاده کنید ولی این درست نیست که جایگزین کارهای خود کنیم.

دقت کنید : اگر شما پیچ کاری دارید و برای کسب و کار خود فعالیت می کنید چقدر خوبه که شما استیکر از چهره خود بسازید و از آن استفاده کنید که کاربران خود و مشتری هایی که با شما در ارتباط است شما رو ببیند و این کار باعث افزایش اعتماد برای کاربران و مشتریی های شما می شود.

 

استیکر آیفون برای اینستاگرام

 

در گوشی های آیفون از سه روش می توان استیکر چهره خود بسازید.

 

نکته : توجه داشته باشید که این قابلیت بر روی سری آیفون های x  به بالا و دستگاه هایی که از Face ID بهره مند هستند می‌شود استافده کرد.

 

  • وارد اپلیکیشن پیامک شوید

برای ساخت استیکر در آیفون باید برنامه پیامکی خود را باز کنید وو بر روی ریو آیکون استیکر بزنید. در تصویر به شما نشان دادیم که کدام گزینه مد نظر ما است.

 

  • ایموجی خود را بسازید

وقتی که در صفحه ایموجی خود را می بینید باید به سمت چپ پیش بروید که آیکون + به علاوه برای شما به نمایش نشان داده شود . بر روی این آیکون بزنید تا آیفون شما با اطلاعاتی که از Face ID داشته است بدون آرایش و خام برای شما ایجاد کند. این عمل به این خاطر است که اسکن سه بعدی آیفون شیار ها صورت شما را اسکن می‌کند و یک مدل سه بعدی از شما در حافظه خودش ذخیره می‌کند.

 

  • مرحله آخر

بعد از لمس کردن آیکون به علاوه + می توانید  Memoji خودتان را شخصی سازی کنید و آن کارکتری را طراحی کنید که دوست دارید و به زیبایی نسخه انیمیشنی خودتان اضافه کنید.

شاید به ظاهر این قسمت اول گیچ کننده و کلافه بشید ولی با کمی وقت گذاشتن و حوصله خروجی خوبی را می توانید تحویل بگبرید.

و در نهایت هم کافیست که بر روی Done بزنید تا کار شما به اتمام برسد و ایموجی خودتان را بر روی کیبور داشته باشید.

 

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/07/27

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها