https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام- سایت بالا 24

خیلی‌ها نمی‌دانند تیک آبی اینستاگرام چیست ؟ تیک آبی در اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ یا شرایط گرفتن تیک ابی اینستاگرام چیست؟


نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام

 

چگونه می توانیم تیک آبی را از اینستاگرام دریافت کرد؟ با این چند روش شما می توانید به طور ساده و راحت تیک آبی را دریافت کنید.

 

بسیاری از کاربران که در زمینه ی شبکه اجتماعی فعالیت می کنند نمی دانند که تیک آبی به چه معنی است و حتی روش دریافت تیک آبی اینستاگرام هم نمی دانند و حتی کاربرد آن هم به طور کامل نمی دانند.

شاید این سوال برای شما در هنگام خواندن این مقاله پیش آمده است که اینستاگرام چیست؟ چگونه می توان تیک آبی را دریافت کرد؟ آیا این تیک آبی را می توانیم از اینستاگرام خریداری کنیم یا فقط به افراد سلبریتی داده می شود؟

 

این سوالات سوال های شماس که برای شما به وجود آمده است. و ما امروز قصد داریم که جواب این سوالات را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح بدهیم. پس ما در ادامه این مقاله جذاب باشید و همرامی کنید مارو. اما اول قصد دارم راجب چیزی که می خواهم حرف بزنم به طورکامل توضیح دهم.

 

فن پیچ

 

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

حتما مشاده کردید که افراد مشهور و سلبریتی که در شبکه ی اجتماعی فعالیت می کنند کنار نام کاربری خود تیک آبی موجود است . این تیک آبی به این معناست که این اکانت حساب کاربری اصلی فرد مورد نظر است.

 

می خواهم کمی ساده تر توضیح بدهم ساخت پیچ های فیک و ناشناخته اتفاق معمولی است که همه شاهد این اتفاق هستیم و احتمال داره تا حدودی با این پیچ های فیک و یا ناشناخته سروکار داشته ایم.

به طور مثال شما وقتی آیدی یک بازیگر، خواننده ، ورزشکار را سرچ می کنید بیش از 10 اکانت دیگر هم میاد و مواجه می شوید که این اکانت ها اصل نیست و فیکه و تیک آبی در کنار نام کاربری موجود نیست.

 

به طور مثال اگر نام بهرام افشار را در اینستاگرام سرچ کنید با 10 اکانت به نام بهرام افشار مواجه می شوید . که اکثرا این اکانت ها ادعا می کنند که اکانت اصلی و حساب کاربری این بازیگر هستند. در این حالت ما چگونه می توانیم پیچ های فیک و پیچ اصلی را متوجه بشویم؟

 

تیک آبی اینستاگرام به این معناست که این اکانت معتبر و شناخته است .

پس اگر وارد پیچ مورد نظر خود شوید و مشاهده کنید تیک آبی کنار نام کاربری آن است پس بدانید که راه را درست رفتید و در پیچ اصلی آن فرد مورد نظر هستید.

 

تیک آبی اینستاگرام

 

 

چه پیچ هایی در اینستاگرام تیک آبی را دریافت می کنند؟

اینستاگرام معمولا به افراد مشهور و معروف (سلبریتی) و یا برند های معروف و یا شرکت ها و سازمان های معتبر و شناخته شده است می توانند دریافت کنند تیک آبی را در اینستاگرام.

و حتی برنامه های تلویزیونی هم که دارای فالوور های بالایی داشته باشد تیک آبی را اهدا می کنند.

و اما برخی افراد به تازگی معروف و مطرح شده است و خیلی شناخته شده نیست بین مردم اما فالوورهای زیادی دارند و در حال رشد کردن است چون فن پیچ یا پیچ فیک برای آن فرد که مطرح نشده است ساخته شده .

مانند بازیگرانی که تازه وارد سینما شده اند و هنوز مردم آن را به طور کامل نمی شناسند.

این دسته از افراد می توانند درخواست تیک آبی را به اینستاگرام بدهند و نیز اینستاگرام هم بر اساس الگوررتیم های خود تشخیص خواهد داد که این اکانت تیک آبی می خواهد یا لازم نیست.

 

 

چگونه تیک ابی بگیریم

با توجه به اینکه اینستاگرام به طور کلی از 4 روش استفاده می کند که به افراد خاص و منحصر به فرد تیک آبی را بدهد.

 

  • اصالت : اصالت یعنی شما باید نماینده یک شرکت یا یک سازمان و یا یک اتفاق ویژه یا خاص باشید. تا بتوانید نشان شناسایی دریافت کنید . اینستاگرام از روش اصالت تشخیص می دهد که این اکانت اصلی است یا فیک است.

  • منحصر به فرد : اکانت یا حساب کاربری باید خاص یا منحصر به فرد باشد و همچنین یکتا . اینستاگرام اکانت های عمومی و پر تکرار را قبول نمی کند .اکانت هایی که تصاویر و یا کلیپ های خنده داری را منتشر می کنند یا فن پیچ هستند و یا پیچ فیک و اینستاگرام هرگز به این نوع حساب کاربران تیک آبی اهدا نمی کند.

  • کامل : حساب اینستاگرام باید کامل باشد ، کامل بودن بیوگرافی ، عکس پروفایل ، داشتن چند پست ، و چند هزار فالوور نشان می دهد که این حساب کامل است و با یک هدف شروع به فعالیت خود کرده . همچنین وقتی در بیوگرافی لینک دیگر شبکه های اجتماعی مانند یوتیوپ ، توییتر قرار باشد اینستاگرام به آن اکانت ها تیک آبی اهدا نمی کند.

  • برجسته : برجسته به حساب های کاربری گفته می شود که بیشتر در اینستاگرام نام اکانت آنان را سرچ می کنند و یا لایک های زیادی دارند و همچنین فالوور های زیادی دارد و درحال رشد کردن اکانت است . به این نوع اکانت ها ، پیچ های برجسته می گویند.

چند راه حل برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام

 حالا که آشنا شدید با تیک آبی در اینستاگرام و حتی دریافت آن از اینستاگرام چند راه کار میدهیم برای دریافت اینستاگرام.

 

 

چگونه تیک ابی بگیریم

 

پیرو این چهار شاخصه اینستاگرام گام ور دارید

اولین قدم برای دریافت تیک آبی شناخت چهار شاخصه اینستاگرام است . برای دریافت تیک آبی باید این چهار شاخص را انجام بدهید .

  • اصالت

  • منحصر به فرد

  • کامل

  • برجسته

که در قسمت بالا نام بردیم و هر کدام را به طور کامل توضیح دادیم.

 

 

چگونه تیک ابی بگیریم

 

توجه کنید : کسانی که پیچ شخصی یا همون PV دارند و یا پیچ های سرگرمی و تفریحی دارند نباید تلاش کنند برای دریافت تیک آبی چون اینستاگرام هرگز آنان را شناسایی نمی کنند و به آنان تیک آبی را اهدا نمی کنند.

 

 

همچنین اگر اکانت جدیدی را راه اندازی کردید و ناقص هست نباید فعلا تلاش کنید برای دریافت تیک آبی و باید اول طبق توضیحات بالا که گفته شد باید گام ور دارید و در آن چهارچوب باشید و رعایت کنید تا اینستاگرام تیک آبی را اهدا کند.

 

 

از اینستاگرام درخواست کنید تا تیک آبی به اکانت شما بدهد

ارسال درخواست تیک آبی یکی از اصلی ترین و مهم ترین شرایط گرفتن تیک آبی در اینستاگرام است که باید به طور کامل رعایت بشه.

  • سپس باید وارد صفحه اصلی خود شوید و در قسمت پروفایل خود بروید.

  • با لمس منوی سه خط در قسمت بالا و راست صفحه .

  • گزینه تنظیمات به شکل چرخ دنده باید لمس کرد.

  • وبه بخش Account بروید.

  • سپس Request Verification بروید.

 

با ارسال این موارد می توانید تیک آبی را دریافت کنید.

  • نام کامل

  • تصویر کارت شناسایی ( مانند کارت ملی ، کارت گواهی نامه رانندگی)

و سپس فرم اهزار هویت خود را تکمیل کنید

 

نکته : واجد شرایط بودن به این معنی نیست که شما می توانید تیک آبی را بگیرید. شاید شما تمام شرایط را داشته باشی ولی باز هم تیک آبی دریافت نکنید ، تشخیص نهایی این کار بر عهده اینستاگرام است.

 

 

 

چگونه تیک ابی بگیریم

تا می توانید فالوور های خود را افزایش دهید

داشتن تعداد زیادی از فالوور به شما اعتبار می دهد . اگر شما به سرعت تعداد فالوور هایتان یا تعداد کامنت ها و لایک هایتان رشد کنند زود تر مطرح می شوید.

و این مطرح بودن باعث دیده شدن آن فرد توسط اینستاگرام خواهد شد.

البته که باید دقت کنید بیشتر فالوورنتان باید فعال باشند نه فیک . ترند شدن و افزایش فالوور، کمک زیادی به دریافت تیک آبی خواهد کرد، البته برای این اتفاق باید محتوای خوب تولید کنید.

 

فعالیت خود را باید افزایش دهید

مطمئن باشید اگر تعداد فالوورهای‌تان هم بسیار بالا باشد، هنگامی که مسئول بررسی تیک آبی اینستاگرام به صفحه شما سر بزند، با دیدن این که آخرین فعالیت شما مربوط به ماه پیش است، سریع این پروفایل‌تان را می‌بندد و به سراغ بعدی می‌رود. بنابراین حتما فعالیت‌ زیادی داشته باشید.

 

اگر پیج‌های فیک و فن‌پیج ندارید، خودتان بسازید

داشتن چند پیج فیک باعث می‌شود اینستاگرام روی شخص شما حساس شود و بخواهد اکانت اصلی شما را از باقی پیج‌های تقلبی جدا کند. بهتر است با ریپورت کردن همان پیج‌های فیک و نوشتن توضیح این که پیج‌های تقلبی زیادی با اسم شما ساخته شده‌اند، به فرآیند گرفتن تیک آبی سرعت ببخشید. از طرفی داشتن تعدادی فن‌پیج باعث می‌شود تا اینستاگرام برای جلوگیری از گمراه شدن کاربران براساس نام اکانت، توجه بیشتری به صفحه شما بکند.

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/07/27

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها