https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

آموزش گام به گام گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در این آموزش، یاد می‌گیرید چگونه لینک‌های خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید و با دنیای خودتان در ارتباط باشید. با ما همراه شوید و از این امکان بهره‌مند شوید!


استوری اینستاگرام به روشی محبوب برای کسب و کارها و افراد برای ارتباط با فالوورهای خود تبدیل شده است. استوری ها روشی سرگرم کننده و جذاب برای اشتراک گذاری محتوا ارائه می دهند و با افزودن یک لینک، می توانید افراد بیشتری را به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید و فروش خود را افزایش دهید. راه دیگر نقل قول های حرفه ای است که می تواند به شما کمک کند برجسته شوید.
هنگامی که Story Links برای اولین بار راه اندازی شد، فقط برای حساب های اینستاگرام با 10000 فالوور یا بیشتر با کشیدن انگشت به بالا در دسترس بود. ویژگی Swipe up دیگر وجود ندارد و با برچسب اشتراک پیوند در دسترس همه کاربران جایگزین شده است.
در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنید و تعامل با فالوورهای خود را افزایش دهید.

چگونه به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنیم؟

فرآیند افزودن لینک به استوری اینستاگرام بسیار ساده است. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید.

برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام خود، ابتدا باید یک استوری جدید ایجاد کنید. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد مثبت در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

می توانید یک عکس یا فیلم جدید بگیرید یا یک عکس موجود را از گالری دوربین خود انتخاب کنید.

روی نماد استیکر در بالای صفحه کلیک کنید.

روی link ضربه بزنید.

آدرس وب سایتی را که می خواهید دنبال کنندگان خود را به آن هدایت کنید، جایگذاری کنید، سپس روی Done ضربه بزنید.

برای تغییر رنگ فونت، می‌توانید روی لینک ضربه بزنید و برای جابجایی لینک را بکشید و برای تغییر اندازه لینک، می‌توانید آن را کوچک و بزرگ کنید.

پس از افزودن لینک، می توانید طبق معمول استوری اینستاگرام خود را منتشر کنید. روی دکمه «Your Story» در پایین صفحه کلیک کنید تا استوری خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

نکاتی درباره‌ی افزودن لینک به استوری اینستاگرام

اکنون که می دانید چگونه به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از این ویژگی ببرید:

برای تشویق فالوورهایتان به کلیک کردن روی لینک شما، کال تو اکشن (Call To Action) به استوری خود اضافه کنید. کال تو اکشن (Call To Action) که با نام‌های دیگری چون فراخوانی و دعوت به اقدام نیز شناخته می‌شود، درخواست شما از مخاطبان است تا آنها را برای انجام کاری خاص ترغیب کنید..

اگر محصول یا فروش خاصی را تبلیغ می کنید، حتماً لینک خود را مرتباً به روزرسانی کنید تا از مرتبط بودن آن اطمینان حاصل کنید. این به شما کمک می کند از ارسال فالوورهای خود به لینک های مُرده جلوگیری کنید.

از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) برای ردیابی کلیک روی لینک خود استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا ببینید که چگونه استوری های اینستاگرام در هدایت ترافیک به سمت وب سایت شما موثر است.

نتیجه گیری

جدا از گذاشتن لینک‌ها، افزودن لینک به استوری‌های اینستاگرام یک راه ساده اما موثر برای افزایش تعامل با فالوورها و هدایت ترافیک به وب‌سایت شما است که می‌توانید از آن بهره ببرید و نتایج آن را ببینید.

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/08/06

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها