https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

چگونه پیام‌های درخواستی در اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

آموزش گام به گام برای غیرفعال کردن درخواست‌های پیام در اینستاگرام. با این راهنما، دیگر پیام‌های درخواستی ناخواسته به شما نخواهند رسید!


اگر کاربری را در اینستاگرام فالو نکرده اید، پیام های آن شخص در قسمت درخواست ها (Requests) ذخیره می شود. شما می توانید این پیام ها را به طور کامل از طریق تنظیمات حذف کنید.

به‌طور پیش‌فرض، اگر فردی که در اینستاگرام دنبال نمی‌کنید، پیامی برای شما ارسال کند، پیام‌ها در بخش جداگانه‌ای به نام درخواست‌ها (Requests) ذخیره می‌شوند. اگر نمی خواهید درخواست پیام (Message requests) از افراد ناشناس در اینستاگرام را ببینید، می توانید این بخش را به طور کامل غیرفعال کنید.

قابلیت Don’t Receive Requests

ادغام مسنجر فیس بوک با اینستاگرام به این معنی است که بسیاری از ویژگی های این پیام رسان (مانند تم ها، پاسخ های ایموجی و موارد دیگر) به پلتفرم پیام رسان اینستاگرام هم منتقل می شود. امکان خاموش کردن درخواست های پیام برای چت های جدید یکی از این ویژگی ها است. هنگامی که این ویژگی فعال می شود، فقط کاربرانی که در اینستاگرام دنبال می کنید یا کسانی که در لیست مخاطبین شما هستند می توانند پیام ارسال کنند.

دکمه پیام (Message) روی پروفایل شما قابل نمایش است، اما اگر ویژگی درخواست پیام ( Message requests) را غیرفعال کنید، حتی زمانی که کاربر بخواهد پیامی ارسال کند، پیام زیر را نمایش می دهد:

The user cant recieve your message. They don’t allow new message requests from everyone

غیرفعال کردن درخواست پیام (Message Requests) در اینستاگرام

می توانید درخواست های پیام (Message requests) را در بخش حریم خصوصی (Privacy)، تنظیمات (Settings) غیرفعال کنید. برای شروع، اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون یا اندروید خود باز کنید. در مرحله بعد، روی دکمه "Profile" در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

صفحه‌ی پروفایل خود را باز کنید و برروی دکمه‌ی منو (سه خط) در گوشه‌ی راست بالای صفحه‌ی نمایش کلیک کنید.

در صفحه بازشده گزینه‌ی Setting and privacy را انتخاب نمایید.

در Privacy گزینه‌ Messages and story replies را انتخاب کنید.

بر روی گزینه Message controls کلیلک کنید.

و سپس روی گزینه Others on Instagram کلیلک کنید.

و بر روی گزینه‌ی Don’t Receive Requests ضربه بزنید.

با چند بار ضربه زدن بر روی دکمه برگشت از صفحه تنظیمات خارج شوید. درخواست پیام اینستاگرام شما اکنون غیرفعال شده است. اگر کاربر ناشناس برای شما پیامی ارسال کند، اعلان پیامی دریافت نخواهید کرد و هیچ پیامی را در پوشه درخواست‌ها (Requests) مشاهده نخواهید کرد. اگر حساب‌های کاربری پیام‌رسان اینستاگرام و فیسبوک با هم ترکیب شوند، کاربران فیس‌بوک می‌توانند مستقیماً در اینستاگرام به شما پیام دهند. اما نگران نباشید، گزینه ای در اپلیکیشن اینستاگرام برای غیرفعال کردن پیام های کاربران فیس بوک وجود دارد.

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/08/23

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها