https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

راهنمای کامل: بهترین برنامه‌ها و سایت‌های دانلود استوری اینستاگرام

آیا به دنبال بهترین راه برای دانلود استوری اینستاگرام هستید؟ در این راهنما، برنامه‌ها و وب‌سایت‌های برتری را برای دانلود هیستوری‌ها و استوری‌های اینستاگرام شرح داده‌ایم.


سایت دانلود استوری اینستاگرام ، گذاشتن استوری روزانه، یکی از محبوب ترین امکانات شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اساسا، استوری ها ویدیوها یا عکس های کوتاهی هستند که در بخش جداگانه ای از پست ها قرار گرفته است . استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت حذف می شوند. اگر استوری شخصی را در اینستاگرام باز کنید و مشاهده کنید، اینستاگرام به کاربر اطلاع می‌دهد که استوری او را مشاهده کرده‌اید.

اما اگر بخواهیم  استوری کاربر را دانلود کنیم از کدام روش استفاده کنیم؟ آیا امکان ذخیره استوری کاربران وجود دارد؟ اگر می خواهید استوری یا لایو کاربران دیگر را ذخیره کنید، روش های مختلفی برای این کار ابداع شده است. در زیر سایت و برنامه ها را معرفی می کنیم تا از طریق آنها بتوانید استوری مورد نظر خود را دانلود کرده و در نهایت آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید. برای دانلود رایگان استوری های خود در سایت بالا 24 همراه باشید.

دانلود استوری از طریق سایت

وب سایت های مختلفی برای دانلود استوری های کاربران وجود دارد. در زیر بهترین سایت های دانلود استوری در این شبکه اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهیم:

سایت Savefrom

برای دانلود استوری مورد نظر خود از طریق این صفحه ابتدا باید به صفحه Savefrom بروید. برنامه اینستاگرام را باز کنید و لینک پروفایل شخصی که می خواهید استوری او را ذخیره کنید را کپی کنید. برای کپی کردن لینک کاربر، وارد پروفایل او شده و روی سه نقطه بالای پروفایل او ضربه بزنید. بر روی گزینه Copy Link کلیک کنید.

برای اینکه تمام استوری ها نشان داده شود، چند لحظه طول می کشد‌. پس از اینکه استوری های شخص مورد نظر لود شد، می توانید استوری که قصد دانلود کردن آن را دارید را انتخاب کنید و بر روی گزینه دانلود ویدیو کلیک نمایید تا ویدیو در موبایل شما ذخیره شود. دانلود استوری از طریق سایت مزایای بسیاری را شامل می شود.

می توانید فیلم مورد نظر را به صورت رایگان در گالری ذخیره کنید. برای استفاده از این صفحه نیازی به حساب کاربری یا لاگین کردن نیست. در اکثر دستگاه ها می توانید فیلم مورد نظر را از طریق این سایت دانلود کنید. همچنین برای استفاده از Savefrom نیازی به نصب برنامه خارجی روی سیستم خود نخواهید داشت.

سایت snapinsta

سایت snapinsta  نیز از دیگر سایت های دانلود استوری اینستاگرام می باشد. این سایت محیط بسیار ساده ای دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از این سایت فقط باید وارد آن شوید. برای دانلود استوری ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. قابلیت های مختلفی در این سایت وجود دارد. علاوه بر دانلود استوری، می توانید پست ها، ریلزها و ... را نیز در اینستاگرام دانلود کنید. برای اینکه بتوانید استوری را در اینستاگرام دانلود کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی سه نقطه سمت راست کلیک کنید. لینک اشتراک استوری را کپی کنید.

وارد سایت شوید و داخل کادر مشخص شده لینک مورد نظر را قرار دهید.

پس از چند لحظه به پایین صفحه سایت بروید. لیستی از استوری های کاربری که می خواهید نمایش داده می شود. استوری مورد نظر را انتخاب کرده و در نهایت دانلود کنید. پس از اتمام مراحل دانلود، داستان در گالری شما ذخیره می شود.

دانلود استوری اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

اپلیکیشن های مختلفی برای دانلود کردن استوری دیگر کاربران وجود دارد، که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

برنامه Regrann

یکی از برنامه هایی که می توانید برای دانلود استوری اینستاگرام نصب کنید Regrann است. این برنامه برای اندروید و iOS طراحی شده و برای هر دو سیستم عامل رایگان است. در این برنامه می توانید استوری، پست، ریلز و… را دانلود کنید. از طریق این اپلیکیشن می توانید استوری و پست مورد نظر خود را در گالری ذخیره کنید. برای اینکه بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و استوری مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب کنید.

روی سه نقطه بالای استوری لمس کرده  و گزینه share to را انتخاب کنید.

در منوی که به نمایش گذاشته شد، آیکون برنامه Regrann را انتخاب کنید.

در این مرحله بر روی گزینه سیو لمس کنید. اکنون استوری در گالری شما ذخیره شده است

برای دانلود استوری اینستاگرام از طریق این برنامه باید وارد حساب کاربری خود شوید. از طریق این برنامه می توانید فیلم ها و تصاویر را در گالری ذخیره کنید. می توانید پست های دیگر را دانلود کنید.

بهترین راه برای ذخیره استوری از اینستاگرام چیست؟

تنظیمات پیش فرضی برای ذخیره استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی شده است. برای ذخیره استوری سایر کاربران در این شبکه اجتماعی به سایت یا برنامه خاصی نیاز دارید. سایت ها و برنامه هایی که در این مقاله سایت بالا 24 ارائه می دهیم کاملا رایگان هستند. این سایت ها و برنامه ها پست و استوری مورد نظر را بدون واترمارک ذخیره می کنند. کار با این برنامه و سایت ها آسان است.

برای استفاده از این سایت ها و برنامه ها نیازی به دانش خاصی نیست. شما می توانید هر داستانی را که می خواهید فقط با چند کلیک ساده دانلود کنید. توجه داشته باشید که اگر داستان در یک حساب خصوصی ارسال شده است، می توانید داستان را با یک اسکرین شات ذخیره کنید. زیرا در صورت خصوصی بودن صفحه امکان دانلود از طریق سایت یا برنامه وجود نخواهد داشت. حرف آخر در انتخاب برنامه یا سایت برای دانلود استوری به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر تعداد زیادی داستان دانلود کرده اید، دانلود و استفاده از برنامه را برای این منظور توصیه می کنیم.

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/08/08

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها