https://bala24.com/
فاطمه عمرانی

22

مقالات

5

بازخورد

اینستاگرام

راهنمای انتخاب بهترین زمان برای انتشار ریلز در اینستاگرام

در این مقاله، بهترین ساعات برای انتشار ریلز در اینستاگرام را بررسی می کنیم و راهنمایی‌هایی برای انتخاب زمان بهینه ارائه می‌دهیم.


اینستاگرام راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن زندگی خود با دوستان و خانواده است. علاوه بر این، برای برندها بیشترین تأثیر را در جذب مخاطبان هدف خود دارد.به تازگی که ریلز به آپدیت جدید اینستاگرام اضافه شده، تعامل و بارخورد مخاطبین را در اینستا افزایش داده است.. اما یک سوال مهم وجود دارد: که چه زمانی باید پست رو منتشر کنم که اکسپلور بره؟ هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، زیرا ساعت طلایی اینستا بسته به مخاطبان و اهداف شما متفاوت خواهد بود. افراد در زمان‌های خاصی در روز فعال هستند و اگر می‌خواهید بهترین تعامل را داشته باشید، باید زمانی که فعال هستند پست بگذارید.

زمان ریلز اینستاگرام

به طور کلی، بهترین زمان برای ارسال ریلزها در اینستاگرام بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر از دوشنبه تا پنجشنبه است.

تفکیک روزانه ساعت طلایی اینستا در جدول زیر نشان داده شده است:

 

روزهای هفته ساعات طلایی
شنبه 12:00 ظهر
یکشنبه 9:00 صبح
دوشنبه 11:00 صبح
سه شنبه 11:00 صبح
چهارشنبه 14:00 بعد از ظهر
پنجشنبه 9:00 صبح
جمعه 19:00 غروب

 

توجه داشته باشید که اینها زمان بندی ها کلی هستند. بنابراین، باید عواملی را در نظر بگیرید که در ساعات پربازدید اینستاگرام فعالیت کنید.

بهترین زمان ریلز گذاشتن در ایران

به دلیل دسترسی و محبوبیت اینستاگرام، ریلز های اینستاگرام مخاطبان جهانی دارد. به عنوان مثال، 130 میلیون کاربر اینستاگرام در ایالات متحده، 100 میلیون در هند و 91 میلیون کاربر در برزیل وجود دارد. اما هنوز صدها میلیون کاربر اینستاگرام در سراسر جهان پراکنده هستند.

این اعداد مهم هستند زیرا موقعیت مکانی مخاطبان شما نه تنها بر نوع محتوایی که تولید می کنید تأثیر می گذارد، بلکه بر زمانی که باید محتوای خود را در وهله اول ارسال کنید نیز تأثیر می‌گذارد. حالا از کجا بفهمیم فالوورهایمان چه ساعتی فعال هستند؟

به گفته وب سایت (influencermarketinghub.com) ، شما می توانید بر اساس مکان فالوورها و مخاطبین خود، پربازدیدترین ساعات اینستاگرام را مشاهده کنید.

فاکتورهای کلیدی که هنگام انتخاب بهترین ساعت گذاشتن ریلز باید در نظر بگیرید

انتخاب محتوای مناسب

چرا مردم اینقدر کنجکاو هستند که بدانند چه زمانی ریلز ها را همراه با پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام پست کنند؟ البته، در مورد بازخورد، هرچه تعامل بیشتری داشته باشید، پست های شما بازدیدهای بیشتری خواهند داشت.

اساسا، محتوای مناسب ریلز به این معنی است که شما را سریع تر به اکسپلور هدایت می کند. هرچه افراد بیشتری پست شما را ببینند، تعامل قوی‌تر خواهد بود و محتوا برای مخاطبان بیشتری ارسال می‌شود. سپس این روند تکرار می شود و در نهایت پست شما وایرال می شود. حال اگر می‌خواهید ریلز شما بازدید بالایی داشته باشد، باید علاوه بر جدول زمانی مناسب، محتوای مناسب را نیز انتخاب کنید.

بهترین روزهای هفته

هیچ پاسخ قطعی برای بهترین روزهای هفته برای آپلود ریلزهای اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، نکات کلی وجود دارد که می‌توانید برای کمک به افزایش بازدید و بازخورد ریلز از آنها کمک بگیرید.

ابتدا مخاطبان خود را در نظر بگیرید و اینکه چه زمانی بیشتر در اینستاگرام فعال هستند. برای مثال، اگر مخاطبان جوان‌تری را هدف قرار می‌دهید، ممکن است در طول هفته بعد از مدرسه یا محل کار فعال‌تر باشند.

همچنین نوع محتوایی را که منتشر می کنید در نظر بگیرید. اگر محتوای خلاقانه یا خنده‌دار پست می‌کنید، ممکن است در روزهایی که مردم حال و هوای خوبی دارند، مانند جمعه یا آخر هفته ها، بهتر عمل کنید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای آپلود ریلز های اینستاگرام ممکن است بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت باشد.

رقبا و پیج های مشابه

هنگام انتخاب بهترین ساعت ریلز، مهم است که رقبای خود را در نظر بگیرید. به زمانی که آنها پست می کنند نگاه کنید و ببینید آیا می توانید الگوریتم های آنها را شناسایی کنید. اگر آنها به طور مداوم فعال تر از شما هستند، ممکن است بتوانید همین کار را انجام دهید و نتیجه بگیرید.

محدوده های زمانی

منطقه زمانی مخاطبان شما یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید. اگر در یک محدوده زمانی خاص نسبت به منطقه ای که در آن هستید، فالوورهای زیادی دارید. زمان فعال بودن منطقه را در نظر بگیرید و ریلز ها را به اشتراک بگذارید. به خاطر داشته باشید که اگر در زمانی که فالوورهای شما فعال هستند پست کنید، تعامل بیشتری خواهید داشت.

فعالیت متداول

اگر به دنبال بازخورد بالا در اینستاگرام هستید، یکی از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چیکار کنیم ریلز بره اکسپلور؟

اگرچه تعداد ثابتی ریلز یا پست در روز یا هفته وجود ندارد که موفقیت شما را تضمین کند، پست گذاشتن منظم برای تعامل مخاطبان مهم است.

اگر تازه شروع کرده اید، حداقل یک بار در روز پست بگذارید. با به دست آوردن فالوور، می توانید محتوای پست های خود را آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما چه چیزی را بیشتر دوست دارند.

الگوریتم اینستاگرام

هنگام تلاش برای یافتن بهترین زمان برای آپلود پست در ریلز اینستاگرام خود، مهم است که الگوریتم را در نظر بگیرید. الگوریتم به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین مهم است که از نحوه عملکرد آن آگاه باشید تا بهترین نتیجه را از ریلز تان بگیرید.

در اینجا مواردی وجود دارد که با توجه به الگوریتم باید در نظر داشته باشید:

  • الگوریتم از محتواهای جدید حمایت می کند، پس بنابراین مهم است که به طور منظم پست بذارید.
  • این الگوریتم همچنین محتوای جالب را در اولویت قرار می دهد، بنابراین مطمئن شوید که ریلزهای شما جالب و پر بازدید هستند.
  • این الگوریتم حساب‌های دارای ادمین فعال را ترجیح می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که در حساب خود فعال هستید و از حسابتان خارج نشوید.

کلام آخر

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی شگفت‌انگیز برای کسب‌وکارها است تا به اهداف بازاریابی خود دست یابند، اما در سال 2024، فقط آپلود پست ها در هر زمان که می‌خواهید کافی نیست. با انتخاب ساعت طلایی اینستا برای پست کردن و برنامه‌ریزی ریلز های اینستاگرام خود از قبل، می‌توانید میزان تعامل را افزایش دهید، فالوورهای جدید به دست آورید و حتی ترافیک صفحه خود را افزایش دهید.

امضا : نمونه امضا

تاریخ : 1402/11/09

عنوان ویدیو

عنوان مقاله ها